flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

"Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачем інформації в суді"

 

 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ голови Бородянського районного суду Київської області
від  14 червня 2012 р. № 81
із змінами наказ №63/г від 09.11.2021
 
 
 
 
                                                                                                                                         
 
 
 
 
ІНСТРУКЦІЯ 
про порядок відшкодування фактичних витрат 
на копіювання або друк  документів, 
які надаються запитувачам інформації
1.  Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Бородянським районним судом Київської області (далі – районний суд).
 
2.   Відповідальна особа районного суду, яка готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою ТУ ДСА України в Київській області, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
 
3.Відповідальна особа районного суду на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його запитувачу інформації.
 
4.Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.
 
5.Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію,здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
 
6.Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в Київській області від запитувача інформації, ТУ ДСА України в Київській області упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт районний суд, що готує запитувану інформацію.
 
7.Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про  доступ до публічної інформації.
 
  8.Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.   
Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ТУДСА України в Київській області, про що  ТУ ДСА України в Київській області повідомляє службовою запискою районний суд.
 

 

Додаток 1

до Інструкції про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам, (у редакції наказу Бородянського районного суду №63/г від 09.11.2021 )

                                                       

 Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів

 

Послуга, що надається

Норми витрат за виготовлення

однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів

формату А4 та меншого розміру (в тому

числі двосторонній друк)

0,1 відсоток розміру прожиткового

мінімуму для працездатних осіб за

виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів

формату A3 та більшого розміру (в тому

числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру прожиткового

мінімуму для працездатних осіб за

виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів

будь-якого формату, якщо в документах

поряд з відкритою інформацією міститься

інформація з обмеженим доступом, що

потребує її відокремлення, приховування

тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру прожиткового

мінімуму для працездатних осіб за

виготовлення однієї сторінки

Виготовлення цифрових копій документів

шляхом сканування

0,1 відсоток розміру прожиткового

мінімуму для працездатних осіб за

сканування однієї сторінки

 

Примітка. Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї

сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.

 

 

 

 

Додаток 2

до Інструкції про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам, (у редакції наказу Бородянського районного суду №63/г від 09.11.2021  )

 

 

Отримувач платежу                   ТУ ДСА України в Київській області        

р/р                                                 ________________________________

МФО банку                                 ________________________________

Код ЄДРПОУ                              ________________________________

Платник                                       ________________________________

 

РАХУНОК №_______

від ____           ________________   20 ____ року

 

з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки

(без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

1

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

 

 

 

2

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру

 

 

 

3

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо

 

 

 

4

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

Всього до сплати:  ______________________________________________________

______________________________________________________________________

                                                              (сума прописом)

 

 

Відповідальна особа                              ________________                                ПІБ

                                                                                           (підпис)