flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

До уваги громадян з обмеженими можливостями

Відповідно до частини третьої статті 7 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» судова система має забезпечувати доступність правосуддя для кожної особи в порядку, встановленому Конституцією та законами України. Це, зокрема, стосується й безперешкодного доступу до приміщень судів осіб з обмеженими фізичними можливостями, громадян похилого віку, інших маломобільних груп населення.

Для забезпечення доступу до правосуддя осіб з обмеженими фізичними можливостями Бородянський районний суд Київської області обладнано пандусом,  а також на першому поверсі розміщено зал судових засідань №1.

пандус

 

На першому поверсі приміщення суду розміщено інформаційні стенди, де розміщені списки справ призначених до розгляду,  Графік прийому громадян керівництвом суду, реквізити для сплати судового збору, адміністративних штрафів, інформація щодо можливостей електронного суду, куточок протипожежної безпеки, план евакуації на випадок пожежі у приміщенні суду.

У суді встановлено необхідне обладнання для проведення судових засідань в режимі відео-конференції, що значно полегшує доступ  до правосуддя, функціонує офіційний сайт суду в мережі інтернет, де Ви можете знайти інформацію про роботу суду, також є можливість направлення документів на офіційну електронну пошту суду  inbox@bd.ko.court.gov.ua.

 

     Наказом керівника апарату суду №17 від 14.05.2018, визначено відповідальну особу за доступ до правосуддя  маломобільних груп населення. Такою особою визначено судового розпорядника Буларгу Дмитра Олександровича (робочий телефон (04577) 5-23-92). Судовий розпорядник Буларга Д.О. зобов’язаний, при зверненні до суду осіб з обмеженими фізичними можливостями, інших маломобільних груп населення надавати допомогу у оформленні заяв про надання копій судових рішень, документів про ознайомлення з матеріалами справи, забезпечувати видачу справ для ознайомлення; надавати консультативну допомогу щодо стану розгляду справи у суді, забезпечувати супровід вказаних осіб у суді тощо.

ЕТИКА СПІЛКУВАННЯ

Належна комунікація, тобто етика спілкування, важлива під час надання допомоги будь-якому споживачу. Особливо важлива вона для певних осіб з інвалідністю, наприклад, людина з порушенням зору, слуху.

З питань, що стосуються людини з інвалідністю, важливо завжди пам'ятати, що потрібно звертатись безпосередньо до цієї людини, а не до супроводжуючої її особи.

Етика спілкування та допомога людині з інвалідністю

НАЙГОЛОВНІШЕ: не стороніться людей з інвалідністю. Якщо Ви готові вести себе з ними з повагою й розумінням, вони не образяться, якщо Ви помилитесь.

 

Рекомендації із супроводу та взаємодії з людиною з інвалідністю

Загальні положення

Людина з порушенням зору, або незряча людина

Особи, які користуються кріслом колісним

Особи з порушеннями слуху, або глуха людина

Особи з затримкою розумового розвитку

 

(Матеріал використаний з розділу «Етика спілкування» Всеукраїнського громадського об’єднання «Національна асамблея  людей з інвалідністю України»: http://naiu.org.ua/useful/etika-spilkuvannya/)