Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Затверджено
Наказом голови Бородянського районного суду Київської області
від 02 грудня 2015 року № 60/г
|
ПРАВИЛА
прийому громадян
у Бородянському районному суді Київської області
1. Загальні положення
1.1 Правила визначають основні вимоги до організації та проведення прийому громадян у Бородянському районному суді Київської області (далі - Суд).
1.2 Основними завданнями посадових осіб Суду, які здійснюють прийом громадян, є
забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та сприяння у
вирішенні проблемних питань, з якими вони звертаються до Суду, відповідно до чинного
законодавства та в межах компетенції Суду.
1.3 Посадові особи Суду, які здійснюють прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про
звернення громадян», «Про державну службу», та цими Правилами.
2. Організація прийому громадян
2.1 Загальна організація роботи щодо проведення прийому громадян у Суді покладається на канцелярію апарату Суду.
2.2 Прийом громадян здійснюється в порядку черговості.
2.3 Щоденний прийом громадян проводиться канцелярією Суду з понеділка по четвер з 8.30 до 17.30, у п’ятницю з 8.00 до 15.45 (обідня перерва з 13.00 до 13.45), окрім суботи, неділі та святкових, вихідних днів за адресою: Київська область, смт.Бородянка, вул.Центральна, 315.
2.4 Інформація про порядок, графік особистого прийому громадян розміщується на веб-сайті Суду та інформаційному стенді в доступному місці для вільного огляду
громадянами.
2.5 Під час прийому громадянина з’ясовується його прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, зміст порушеного ним питання, до яких посадових осіб чи органів він звертався з цього питання і яке було прийнято рішення.
2.6 Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що носять суто особистий характер і не стосуються його звернення.
2.7 Працівник канцелярії під час прийому громадян надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз'яснення, в межах його компетенції.
2.8. Подане громадянином під час прийому письмове звернення розглядається та реєструється згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.
2.0 У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
2.10 Якщо вирішення питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Суду, посадова особа роз’яснює, до якого органу державної влади або управління, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, по можливості, сприяє в цьому (повідомляє адресу, номер телефону тощо).
2.11 Повторний прийом з питань, що вже розглядалися в Суді, проводиться в тому випадку, якщо порушене питання не було вирішено по суті.
3. Порядок проведення особистого прийому громадян
3.1 Особистий прийом громадян здійснюється головою суду, керівником апарату суду, заступником керівника апарату суду з метою реалізації громадянами конституційного права на звернення та з метою сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до Суду, відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції.
3.2 Особистий прийом громадян проводиться згідно з графіком, що затверджується наказом голови суду та доводиться до відому громадян.
3.3 Особистий прийом громадян проводиться в порядку черговості без попереднього запису, протягом часу, визначеного графіком прийому громадян.
3.4 Під час особистого прийому громадян до журналу особистого прийому громадян заноситься інформація про прізвище, ім’я, по-батькові особи, що звернулася, її адреса проживання, короткий зміст звернення..
3.5 У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами. Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому не допускається.
3.6 Для іноземних громадян та осіб без громадянства, які законно перебувають на території України, особистий прийом здійснюється на загальних підставах, а у разі потреби – за участю перекладача, присутність якого забезпечується за рахунок іноземних громадян.
4. Відповідальність за порушення законодавства про звернення громадян
4.1 Посадові особи апарату Суду несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України за недотримання вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян".
4.2 Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.